Direktlänk till inlägg 30 mars 2022

Jaga Pokemons = motion å lycka..

Av pittsi - 30 mars 2022 09:07

 


Jag upptäckte i natt att jag bara under två dagar nääästan 

komma upp till "25 km" målet under veckan.

Å som sagt.. veckan har bara hunnit med måndag å tisdag.

Bra promenerat av mig å voffarna!


 

Pilen visar - mig på nagelsalongen.


Men inte bara slit med Pokemonen.. i måndags var jag även till

nagelsalongen å när jag satt där kunde jag - till min stora lycka! - 

nå så mycket som FEM Poke-stops!! 

Tänk er - bara sitta på rövalainen å bli ompysslad

samtidigt som du var femte minut kan snurra på fem stop å få

väskan full med bollar!! 

S. U. V. E. R. Ä. N. T. 


 


Lyckan var nästintill fullständig! 


 


Vidare så har även äldsta grabben börjat spela med oss.

Å nu är det rejält med små tävlingar.. vem når blabla level först?

Å vem har bästa Pokemonen?

Men bäst av allt - jag får umgås med mina stora grabbar!

Som igårkväll.

Minstingen å jag hoppade i bilen å åkte till grannbyn för att 

promenera å fånga Pokemons.. å efter några varv ringde vi

äldsta grabben - ville han haka på?

Jodå, så då åkte vi vidare till hans by å promenerade med honom. 


Lite kul i allt detta.. jag råkar fånga lite ovanliga Pokemons.. som

alla vill ha. 

Å man kan byta (trejda - stavas inte så, jag vet, men uttalas så)

med varann så igår la jag ut på vår chatt - dessa kunde jag tänka

mig att byta..

Å haha.. det blev lite fajt om dem.. 


 


Mannens "Jag var först" Hahaha..


Nåja.

Vårt Pokemonnande fortsätter för vi har skitkul!! 

Tillsammans!!


 
 
Ingen bild

Petra

22 juni 2022 20:48

Snälla! Kan man inte få ett livstecken från dej snart? Hur mår du? Vad händer? Har du fått en ny hjärnblödning? Skriv något! Vad som helst så att vi vet att du lever! Även om du kanske tycker att du inte har något intressant att skriva så är det intressant för oss som följer dej och din familj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pittsi - 17 mars 2022 08:01


    Minstingen är ute på praktik. Men denna morgon ringer han - han är på väg hem. Hans handledare är hemma å vabbar å ingen annan vill ta hand om elever. Så minstingen skickas hem innan dagen ens börjat.   Synd bara att mamman står i...

Av pittsi - 15 mars 2022 09:01

.. å mannen skulle iväg på jobb. Till eventuell kund å kolla på ett eventuellt jobb. Eller fler. Å sen även till tråkiga butiker för att köpa material. Skruvar, muttrar, slangar, oljor å annat trist men nödvändigt för jobb. Å så "tvingade" ma...

Av pittsi - 10 mars 2022 10:41

  .. men har väl tappat större delen av livslusten. Is, is, is vart man än vänder sig. Öööverallt is till förbannelse!! Jag kan inte gå ut - varken till vår baksida - inte ens på altanen! - eller på vår framsida. Jag vet inte hur många gån...

Av pittsi - 13 januari 2022 16:51


  Visst ska julen ut - även i detta hem. Men fasen vad deppigt livet blev! Väldigt lite ljus å inget glitter. I n g e t   glitter!!    Så när jag var iväg på ärenden snubblade jag över en kristallkrona!! Oh yes!! Köpte den på stört! ...

Av pittsi - 1 januari 2022 11:40

  Varje julafton börjar med att vi alla åker ut till vår änglason.   "Blinka lilla stjärna där, hur vi undrar var du är Fjärran lockar du vår syn, likt en diamant i skyn Blinka lilla stjärna där, hur vi undrar var du är.."   I år skull...

Ovido - Quiz & Flashcards