Alla inlägg den 19 oktober 2021

Av pittsi - 19 oktober 2021 19:00

 


Idag ökade trycket i skallen, trots några painkillers, så pass att

jag till slut trodde på riktigt att huvudet skulle sprängas.

Så vi ringde 112 å så kom en ambulans.. 


 


Precis innan de kom så övertalade mannen mig att ta en dubbel

moffe å ja, lagom halvvägs till sjukan gav trycket med sig.. lite.

Jag kände mig inte döende längre å kunde tillåmed skratta.


 


Å väl på sjukan kopplades jag upp direkt.

Ekg..


 

.. å så de förbannade blodproverna.



 

Sen blev jag lämnad ensam i mitt bås.

Svaret på blodproverna skulle ta "en till två timmar" å nu har det gått

tre men ändå har ingen läkare dykt upp för att prata, delge provsvar

å planera framtid.

Har ingen aning om vad som ska hända å är såååå trött å hungrig.

Trycket har lagt sig å är mer "normalt" nu så jag kan andas igen

men om jag blir utskriven - så tar det en timma för mannen att komma

hit för att hämta mig.


Ville inte hit från första början å vill bara bara bara hem nu.. 


Jävla tryck. Dra åt helvete. Stick å brinn. Kör upp dig i djävulens

rövhål istället å kom aldrig mer tillbaka hit. 

Är så jääävla less på det här nu..


Ovido - Quiz & Flashcards