Alla inlägg den 26 oktober 2021

Av pittsi - 26 oktober 2021 18:25

 


.. men då var det nån jäkla tonåring som var tvungen å ut å åka..

.. framför mig.. i jävla snigelfart.. å ge kärringen KLÅDA igen..

GGGGGAAAAAHHHHHHH!!!


 


Perkele! 

Jävla moppebilar.


Menmen.. kärringen kom fram till slut å kunde gå sin promenix

med vän å voffar idag igen.. å sen åka vidare..


 


.. men FÖR FAAN!?! 

Varför ska varenda jävla långsamtgående fordon hamna 

framför mig??

Va? Va? VA??


 

Jag. Blir. Fan. Galen!! 


Å så kommer kvällen å mannen ska hem från jobb..

(han är på en ö å ska lämna lastbil mm kvar där då de har flera

dagars jobb där å behöver därför hämtas från färjan..)


 


.. å vännen hälsar

att kärringen ska köra försiktigt..


Men hälsningen känns onödig.

För med min otur lär jag knappt få nudda gaspedalen..


.. som vanligt.. 


Av pittsi - 26 oktober 2021 10:15

 


.. så när kärringen ska iväg på promenad med voffar å vän å sen

även handla å fixa ärenden så vill ju kärringen komma fram.


Hamnar kärringen bakom en traktor.. ja, det är ju likvärdigt DÖDEN!

Perkele vilken klåda att behöva ligga bakom å köra i 10 km/h.

GGGGGAAAAAAHHHHHHHHH!!!


 


Traktorjävel.


 

Förstår ni KLÅDAN!?!


*berpåminaknänattbondeninteskautååkanunärjagskaivä
gigen*


Ovido - Quiz & Flashcards