Direktlänk till inlägg 26 oktober 2021

Bonden höll sig hemma..

Av pittsi - 26 oktober 2021 18:25

 


.. men då var det nån jäkla tonåring som var tvungen å ut å åka..

.. framför mig.. i jävla snigelfart.. å ge kärringen KLÅDA igen..

GGGGGAAAAAHHHHHHH!!!


 


Perkele! 

Jävla moppebilar.


Menmen.. kärringen kom fram till slut å kunde gå sin promenix

med vän å voffar idag igen.. å sen åka vidare..


 


.. men FÖR FAAN!?! 

Varför ska varenda jävla långsamtgående fordon hamna 

framför mig??

Va? Va? VA??


 

Jag. Blir. Fan. Galen!! 


Å så kommer kvällen å mannen ska hem från jobb..

(han är på en ö å ska lämna lastbil mm kvar där då de har flera

dagars jobb där å behöver därför hämtas från färjan..)


 


.. å vännen hälsar

att kärringen ska köra försiktigt..


Men hälsningen känns onödig.

För med min otur lär jag knappt få nudda gaspedalen..


.. som vanligt.. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pittsi - 30 mars 2022 09:07

    Jag upptäckte i natt att jag bara under två dagar nääästan  komma upp till "25 km" målet under veckan. Å som sagt.. veckan har bara hunnit med måndag å tisdag. Bra promenerat av mig å voffarna!     Pilen visar - mig på nagelsalo...

Av pittsi - 17 mars 2022 08:01


    Minstingen är ute på praktik. Men denna morgon ringer han - han är på väg hem. Hans handledare är hemma å vabbar å ingen annan vill ta hand om elever. Så minstingen skickas hem innan dagen ens börjat.   Synd bara att mamman står i...

Av pittsi - 15 mars 2022 09:01

.. å mannen skulle iväg på jobb. Till eventuell kund å kolla på ett eventuellt jobb. Eller fler. Å sen även till tråkiga butiker för att köpa material. Skruvar, muttrar, slangar, oljor å annat trist men nödvändigt för jobb. Å så "tvingade" ma...

Av pittsi - 10 mars 2022 10:41

  .. men har väl tappat större delen av livslusten. Is, is, is vart man än vänder sig. Öööverallt is till förbannelse!! Jag kan inte gå ut - varken till vår baksida - inte ens på altanen! - eller på vår framsida. Jag vet inte hur många gån...

Av pittsi - 13 januari 2022 16:51


  Visst ska julen ut - även i detta hem. Men fasen vad deppigt livet blev! Väldigt lite ljus å inget glitter. I n g e t   glitter!!    Så när jag var iväg på ärenden snubblade jag över en kristallkrona!! Oh yes!! Köpte den på stört! ...

Ovido - Quiz & Flashcards