Alla inlägg den 8 juli 2021

Av pittsi - 8 juli 2021 19:18

 

Varje kväll, efter middagen, ber Fluffen om en tuggis.

Vilket hon får.

Å oftast vill hon bara ha den. 

Har den liggandes bredvid sig, vaktar å passar den å när

det är dags att sova för natten tar jag bort den.

Men visst, ibland tuggar hon i sig den, vilket hon gjorde

häromkvällen.

Å bara nån timme senare kom hon med en strumpa - fröken

kör bytesaffär - jag får en strumpa å hon får en tuggis. 

Men.

Just den här kvällen hade hon ju redan fått en tuggis - som hon

dessutom smaskat i sig! 

Så jag sa nej! 


Vad gör hundskräll.. *harkel* ängeln då? 

Utan att ens fundera på om hon ska försöka tjata på mig

så vänder hon sig om å går direkt till mannen å 

erbjuder honom strumpan istället!!


Å vad händer?

Jo, mannen, som är sååå kär i min voffa, smälter direkt å går

raka vägen å ger Fluffen en tuggis.

Trots att jag säger att hon redan fått å ätit en under kvällen! 

Jäkla hundskrälle!


 

.. eller ja, jag menar ju förstås fina ängel.. 



Ovido - Quiz & Flashcards