Alla inlägg den 20 juli 2021

Av pittsi - 20 juli 2021 15:30

 

Vaknade idag med världens jävla tryck i skallen.

Ett sånt där överdjävligt tryck som jag inte haft på länge.

Å illamående på det.. sådär så spyan sitter i halsen å väntar..


Var riktigt, riktigt jävla dålig.

Tog painkillers, men de hjälpte inte ett smack.

Däremot tuppade jag av, gång på gång där i soffan.

Men så till slut gav jag mig å tog en dubbel painkiller å 

sov nån timma - å *tadaa* vaknade utan djävulskt tryck.

Sååå jäkla skönt att äntligen få slippa dödslängtanont!


Men vad händer då?

Efter ungefär 30 minuter utan smärta - ja, då får kärringen

ett stick i nacken av en geting.

Å ja, kärringen är allergisk mot just getingstick.

Yippie..


 

Så det blev till att vänta på andnöd å ringa ambulans.


Men nä, halva tungan domnade bort, fick lite stickningar men

som sen la sig efter en stund så ja, kärringen slapp

både andnöd, ambulansfärd å döden.

Så ja, kärringen överlevde helt otroligt nog den här dagen.. oxå. 


 

Min mördare.

Eller rättare sagt - min döda mördare.




Ovido - Quiz & Flashcards