Alla inlägg den 9 juni 2021

Av pittsi - 9 juni 2021 10:15

 

Kärringen som har fobi för mediciner har fått en ny.

Ska testa, kanske kan denna göra så att jag kan göra mig av med morfinet?!?

Men.. kapslar!?!

Gulp! 

Å saatanan perkele!!

Huuur ska jag kunna svälja dem??

K.A.T.A.S.T.R.O.F DELUXE!!


Men så säger dr att jag inte behöver äta själva kapseln.

Det är innehållet som är viktigt.

Kan blandas med juice, glass eller vad som.

*Pust*

Kärringen tänker genast yoghurt.


Även om hon inte ätit yoghurt på flera år.

För tja.. finns rätt smak??


 

I bilen på väg hem från dr drömmer sig kärringen bort.

Tänk om.. ja, tänk om man kunde få tag i yoghurten som var min

favorit som liten!?! 

Kliver in på Ica å..


 

.. får världens överraskning!!

Min absoluta favorityoghurt!!

MUMS!! 

Yippie, medicinen kommer slinka ner utan minsta problem! 


(Ps. Arla måste ha skrivit fel.. vadå 50 år?? Jag är ju

som sagt bara 25..)


Ovido - Quiz & Flashcards