Alla inlägg den 26 juni 2021

Av pittsi - 26 juni 2021 18:40



Idag åkte vi till Enköping, mannen i lastbil å kärringen efter i personbil.

Mannen ska jobba där på måndag å behövde lämna av lite grejer

för att slippa åka två gånger på måndag morgon. 

Så, väl där lämnades lastbil med last å så hoppade mannen in i

kärringens bil. 


 


Å på vägen hem åkte vi via Uppsala å *vips* hade vi parkerat bilen

å istället hoppat upp på varsin voi. 

Underbart väder, inte för varmt å inte regn. 

Toppen! 


 

Men.

Kärringens huvud. 

Känns som det är dags igen för megatryck.. illamåendet var iaf med

mig hela dan.. å moffarna bet inte riktigt. 

Så.

Det blev "bara" enåhalv timmas voiande, sen åkte vi hemåt.

Fast..


 

.. kärringen hann även sladda in på Rusta en snabbis å köpte två parasoll.

Nu slipper de två rackarna känna sig utanför. 

Hahaha.. 


 


Väl hemma bestämde vi oss för att ändå göra ett försök å

tejpa poolen med kärringens dundertejp..


 

Gissa vem som satt ivrigt å väntade på vatten.. 


 

"Får jag hoppa i nu husse?" 


  

Fullständig lycka.

Vi får se hur länge den håller..

(Tejpen håller! Det är Douglas bitande vi snackar om nu..)



 


Själv ska jag trösta mig med århundradets bästa glass.

Varken tryck eller illamående har gett sig.. 

.. så jag gissar på några dygn vågrätt i soffan.. 


Men först en glass.





Ovido - Quiz & Flashcards