Alla inlägg den 11 juni 2021

Av pittsi - 11 juni 2021 15:27

 

.. så luspank blev inte mannen men kärringen fick

en massa mönstrade papper.

Lite blandat å så 10 av varje av mina favoriter..


 

.. å så en massa olika gröna. 

Grönt går nämligen åt likt smör i solsken just nu.


 

Dessa kort med grönt går direkt å jag får göra nya hela tiden.

Men mina gröna papper därhemma har ju tagit slut så

den här trippen ner till Göteborg passade perfekt!!

Å pysselskafferiet som butiken heter hade ju räddningen! 

Mååånga gröna papper! 


Så ojoj, nu är kärringen lycklig!!


Men.. har - förstås - ett sjuhelvettes jävla tryck å då

jag inte får äta sumatriptan längre så.. aaaaaaaj vad ont jag har!!

Är helt kräkfärdig här i bilen menmen.

Snart är vi hemma igen å imorgon kan jag nog scrappa..


Av pittsi - 11 juni 2021 05:37


Mannen behöver få sin ena svetsmojängapparat lagad.

Å stället här i Stockholm fixar inte det.

Så, mannen har pratat med företaget nere i Göteborg, som

lovat de kan fixa det.

Men.

Maskinen väger närmare 30 kg.

Blir en dyr frakt.

Så.

Mannen tyckte det är bättre vi åker å lämnar den själva.


Så här sitter vi nu, i bilen, på väg mot Göteborg.

Å mannen ville ha med sig sin kärring, som sällskap..  


   

.. å mutade henne med att hon ska få shoppa loss i nån scrapbookingbutik.

(ALLA scrapbookingbutiker ligger på västkusten/nere i skåne)

Jag valde förstås "himmelriket" i Borås.

Jösses vilken butik!!

Där finns ALLT å lite till. Dock suger deras hemsida så att åka till

deras fysiska butik är ett måste.

Ojojoj vad många timmar som kommer gå där inne.

Så.. ja, mannen lär vara luspank ikväll..


Ovido - Quiz & Flashcards